.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقدی رسیده بر آمار ارائه شده سازمان بازرگانی مازندران

در پی درج مطلبی از رییس سازمان بازرگانی مازندران مبنی بر شناسایی 1062 واحد صنفی متخلف یکی از کاربران شمال نیوز مطلبی را برایمان ارسال داشته که عینا می آوریم.

آقای وفایی نژاد باور این آمار سخت است.

خبر شناسایی 1062 واحد صنفی متخلف از 80000واحد صنفی بازرسی شده در مازندران از ابتدای آغاز قانون هدفمند کردن یارانه ها را که از اخبار سیمای مازندران شنیدم بسیار متعجب شدم.پس از اینکه اصل خبر را در سایت خبری شمال نیوز نیز دیدم برآن شدم تا مواردی را جهت استحضار آقای وفایی نژاد به ایشان عرضه بدارم.

آنچه که مسلم است اکثریت قریب به اتفاق بازاریان مازندران از خانواده های مذهبی و شریف استان می باشند که تامین رزق و روزی حلال مهمترین انگیزه خدمتی انان می باشد.اما هستند کسانی که سعی در ایجاد درآمدهی نامشروع برای بدست آوردن سودهای بیشتری دارند که باید با آنان به شدت برخورد شود.

اگر این روزها به سطح بازار استان مخصوصا" شهرستان های بزرگ و پاساژهای معروف مازندران و همچنین غزب استان سری بزنید متوجه عدم رعایت بسیاری از موارد قانون نظام صنفی در این اماکن خواهید شد.

بعنوان نمونه شاید اغراق نیاشد شهروندان مازندران نداشتن قیمت کالاها،گرانفروشی،کم فروشی که خود آقای وفایی نژاد حتی مصاحبه ای در این مورد داشتند را به آسانی در سطح بازار نظاره گرند اما رییس سازمان بازرگانی با افتخار و بزرگنمایی هر چه بیشتر اعلام می کند از80000 هزار واحد صنفی 1062 مورد متخلف شناساییی شده اند یعنی چیزی کمتر از 2 درصد
آیا خود ایشان باور می کنند که از هر صد مغازه اماکن یاد شده تنها 2 مغازه متخلف بوده اند؟و یا اینکه مغازه ها و فروشگاهای آنچنانی اصلا بازرسی نمی شود و بازرسی تنها برای مغازه های کوچک توی محله های دور و به اصطلاح به پفک فروشان می باشد؟(هر چند این عزیزان هم باید رعایت کنند)

آیا شما به شهروندان ما حق می دهید که باور 2 درصد متخلف بودن را نپذیرند و آیا اصلا خودتان این آمار را قبول دارید؟چرا که سطح بازار گویای همه چیز می باشد.

ایکاش ایشان وقتی را می گذاشت و بدون دوربین صداو سیما و تنها به عنوان یک شهروند عادی سری به بازار می زد تا همه چیز به دستشان بیاید....

خدادادی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خدادی 1 بهمن 1389
به اطلاع این نویسنده باید رساند که آقای وفایی نژاد منظورش از کل واحدهای صنفی در کل استان بود وآمار متخلفین اگرسری به بازرسی سازمان بازرگانی بزنند برای شهرهایی مثل ساری ،بابل،قائمشهرو...می باشد ومربوط به کل استان نیست درضمن درخصوص بازاریان مذهبی بازاریان قدیم است نه بازاریان جدید ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.